3/20/2011

Operaatio tukka

Tälläinen postaustahti mulla alkaa olla jo päätähuimaavaa, mutta mennään nyt eikä meinata - korvataan tällä vaikka toi reilu kuukauden tauko taas :)

Aloin äsken kattella koneeni webkameralla otettuja kuvia ja iski jotenkin järkytyksenä se, että millainen muutos mussa on hartioista ylöspäin tapahtunut ihan vain muutamassa kuukaudessa, ja tavallaan ihan mun huomaamatta.



Viime vuoden loppupuolisko oli taas värejä toisensa jälkeen - hopeeta, ruskeeta, pinkkiä, punasta....
2008 kesästä asti mulla ollut siili oli 4-millinen, ja korvissa oli venytykset 12 mm sekä 8 mm.




Nyt mulla on luonnollisen vaalea pää, molemmat venytykset poissa ja siili kasvamassa - mistä pääsenkin aiheeseen, josta mulla on nyt hirveät kriisit. Mulla tosiaan sen 2,5 vuotta ollut sivusiili ehti muodostua niin suureksi osaksi mua, ja nyt se on kasvamassa pois, ja olen ihan kummastunut, että mitä minun pitäisi ajatella siitä.

Tai ylipäätänsäkin siitä, että mulla on nyt ekaa kertaa niin pitkään aikaan tosi luonnollinen väri muutenkin hiuksissa. Jollain tapaa tämä luo kamalaa ikäkriisiä - oonko mä nyt muka niin ohi siitä vaiheesta kun oli pinkkiä ja sivusiiliä? Vai tarvitseeko sen muka tarkoittaa suoraa vanhenemista? Kasvamista ehkä kyllä, mutta ei välttämättä huonolla tavalla. Pinkki tukka oli hauska, venytykset olivat hauskoja, mutta nyt ei vain yhtään tunnu niiltä. Nyt tuntuu pitkältä, nätiltä ja hyväkuntoiselta tukalta - jota tää pää ei kyllä vielä ole mutta ehkä jossain vaiheessa!

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sivusiiliä mullaki on ikävä siun hiuksista, mutta nykynen väri on niin oikea! hehe.. hyvä anonyyminä tulla sanomaan mutta silti. :)
Sie oot kaunis hiuksista riippumatta, vahvan näkönen ihminen.

Heidi kirjoitti...

Mäkin kaipaan sivusiiliä! (vai kaipaanko?)
Aivan ihanasti sanottu, kiitos tuhannesti :)

Russian Doll kirjoitti...

Love your look ! Kisses

Anonyymi kirjoitti...

tykkäsin sun sivusiilistä, mut jos tuntuu siltä että haluut tollaset hiukset mitä sul on, ni sit tuntuu! ei se välttämättä iästä johdu. muuten, millai sun korvareiät on nyt sen jälkeen kun oot ottanu venytykset pois? ite oon nimittäin pohtinu samaa ja mul on 8 milliset täl hetkel:D ...et jääkö kauheet venyt siihen ja balaabl vai ei. tosin emmä tiiä tykkään myös noista mut ääääää . ehkä vähän samantyylinen vaihe kun sulla just nyt mulla menossa:D

p.s. olitko kattoos eilen mcr? näin sut ehkä, jos sulla siis nykyään on blondit hiukset ja medusa jneee..:D

Milka kirjoitti...

ihanat nuo ekan ja tokan kuvan hiukset!

Heidi kirjoitti...

Russian Doll, thank youuu :)

Ano, mulla toi 8-millinen palautui vielä ihan loistavasti umpeen! Sit tää 12-millinen toisella puolella on nyt vähän... no, mielenkiintoisen näköinen, eli se ei oo palautunu kauhean hyvin, vaan on ehkä joku 4-millinen nyt enkä mä usko että se siitä enää pieneekään. Voi tietysti olla että kun mä aikoinaan venytin näitä aikamoisella väkivallalla, että se vaikuttaa siihen ettei nää palaudu kunnolla.
Se on ihan supervaikeeta päättää ottaako venyt pois vai ei! =D Kun kuitenkin sit jos sen ottaa pois ja haluukin takasin, joutuu käymään taas sen venytysrumban...

Ja joooo olin kattomassa mcr'ää eilen, musta tuntuu että ihan oikein bongailit kun tuntomerkit käy yhteen :) Mut oli ihan superi keikka! :) Mitäs sä tykkäsit?

(hitsi mikä romaani tästä tuli)

Milka, kiitoos :) Mäkin tykkäsin niistä hurjasti!

Peps kirjoitti...

Heiii, älä ihmeessä ota mitään ikäkriisiä tosta :D Jos oikein ymmärsin, niin oot vasta 17?

Mulle tuli vähän kriisi, kun puoltoista vuotta sitten värjäytin hiukseni ekaa kertaa ala-asteen jälkeen normaaleiks, eli tummanruskeiks. Sitä ennen ne oli ollu valkoset, pinkit, vihreet, punaset... Mut ihan turhaan. Hiukset on kuitenki vaan hiukset, voihan esim. vaatteillaki ilmasta itseään! Niin ja oon siis 26v. nytte niin älä hyvä ihminen viel tossa vaihees ala ikäkriiseilee :P

Anonyymi kirjoitti...

voihan hitto, ni mä oon venytelly näitä tosi hitaasti (ja oikeestaan pariin kertaanki...) mutta mun korvat on vaan niin venymättömät, että välillä joo itekin vahingossa on tullu käytettyy vähän väkivaltaa...saa nähä venytänkö sit ees 10 millisiks, niinkun oon aatellu jos sit haluunki nää pois, monet nimittäin just sanoo et 8 millisistä aika hyvin viel umpeutuu mut sekihä on iha henk. kohtast kyl...pitää kattoo. en jaksa yleensä ikin miettii seurauksia ni luulen et tuun venyttään näitä viel ainaki kymppiin ja sit jos haluun joskus pois ni otan :D ja joo nii on vaikeeta päättää, iteki oon venyttäny nää kerran aiemminki jo ja silleen.

ja joo mustaki oli tosi mahtava keikka, oli niiin hyvä fiilis siel:) ja meininki oli vaan jotain parasta! siis ja just se oli kiva et ne soitti suht paljon vanhoi biisei ku niitä lähinnä tulinki fiilisteleen sinne :D ja hei romaanit on kivoja, mä aina heitän kauheet romaanit kaikkien kommenttibokseihin, varmaan ihmiset tykkää...:D

ANNA kirjoitti...

Tuo viiminen kuva= <3

http://anna-doyouloveit.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

heips! minkä pitunen toi sun sivusiilis on tossa kolmannessa kuvassa jossa se on jo kasvanu ihan mukavasti ns poikatukan pituseks?

Anonyymi kirjoitti...

heips! minkä pitunen toi sun sivusiilis on tossa kolmannessa kuvassa jossa se on jo kasvanu ihan mukavasti ns poikatukan pituseks?

Anonyymi kirjoitti...

Haluisin kovasti sivusiilin mut en tiiä mitä luokkalaiset ja kaverit sanois.Ja pitäis miettii joku siisti kuvio siihen siili kohtaan.

Anonyymi kirjoitti...

Haluisin kans sivusiilin mut en tiiä mitä luokkalaiset ja kaverit sanois. Ja joku kiva kuvio siihen siili kohtaan ois siisti :)