3/22/2011

Open up your heart, help me understand

Oon tässä nyt viimeviikkoina tajunnut miten paljon haluan nostaa hattua kaikille jotka kuvaavat pokkarilla. Siis tää vaatii oikeesti taitoa! Siinä ajassa missä järkkäri ottaa 20 kuvaa niin tällä pikkulaatikolla on saanut napattua yhden kuvan.
Mutta okei, mä lupaan että tästä ei tuu mitään yleistä "yhyy järkkärini meni rikki ja en voi elää ilman sitä" - blogia (vaikka edellämainittu lause pitää pelottavan paljon paikkansa...), vaan koitan keksiä jotain muutakin :-)



(Ja sit mä nostan myös hattua ihmisille jotka osaa muokata huonolaatuisista kuvista hienoja.
Ja niille jotka osaa poseerata)

Kokeilin tänään paljon vahvempia rajauksia silmiin kun mitä oon tottunut käyttämään / kuin mitä oon käyttänyt pitkään aikaan. Ois mukavaa kun jaksais useammin aamuisin kokeilla jotain erilaista eikä vaan kiireessä heittää ripsareita silmiin ja juosta kouluun.



11 kommenttia:

666 kirjoitti...

sulle sopii hyvin noi rajaukset! ja aaaaaa ihana hame mäki haluun!!=D

olilli kirjoitti...

ootpas saanut hyvii kuvia kuitenkin:o HUI, mitä sun kameralle tapahtui?

Heidi kirjoitti...

666 (ihana nimi btw :----D), kiiiiitoooos =) vois alkaa käyttää näitä useemminki (ja myöhästyy vielä useemmin vielä enemmän ku alan väkertää näitä aamusin)

olilli, kiitos :) rankan muokkauksen ja säätelyn jälkeen isän pokkarilla otetut kuvat menettelee.. :)

mutta mun kamera vaan yhtäkkiä pimahti vaikka sille ei käynyt mitään, alkoi huutaa erroria. netistä kun kattelin niin ihan tyyppivika D40'sissä.

ida kirjoitti...

näähän on huippuja kuvia! :) ja toi hamuska (kivat sanavalinnat, no hame :-D) on ihana!

Anonyymi kirjoitti...

Oot erittäin kaunis näissä kuvissa, noi rajaukset sopii hyvin! Ärsyttää vaan, kun sulla on aina sama ilme =(

Heidi kirjoitti...

ida, kiitoos =) ja joo tuo hamuska (ihana sana! :D) on ihan superihana!

anolle suuret kiitokset :-) ja hauska kun huomautit tuosta ilmeestä, mä juuri tänään tuskastelin noiden kuvien kanssa että enkö mä todellakaan osaa mitään muuta ilmettä... oon koittanut treenailla viimeaikoina muitakin ilmeitä mutta näyttää vähän heikolta kun silti aina päädyn kuviin tolla ilmeellä :<

Carla kirjoitti...

iihana hame! mistäs oot hankkinu?

Heidi kirjoitti...

carla, se on itseasiassa rovaniemeltä kirpputorilta kahdella eurolla :)
mutta alkuperältään tää näyttäis olevan H&M'n :-)

Emmi ja Elina kirjoitti...

ihana toi hame :-) muutenki kivan olone blogi vois alkaa seuraileee

-emmi

Heidi kirjoitti...

emmi, kiitos paljon :) ja ala ihmeessä seurailla!

Mikaela kirjoitti...

Tykkään tosi paljon tosta sun asusta! :)