12/01/2010

You're so very late, but I'm glad you came

Mä oon aina jotenkin luullut olevani tosi rutiiniton ihminen, mutta sitten tajusin, että hei, onhan mulla ainakin yksi hyvinkin säännöllinen rutiini : mä menetän inspiraationi blogiin (ja itseasiassa kaikkeen muuhunkin) säännöllisin väliajoin. Ainiin ja myöhästelenhän mä myös tosi rutiininomaisesti - aina.

Ja nyt oon taas tietysti säännöllisesti värjäillyt hiuksiani heti sen jälkeen kun sain laitettua ekaa kertaa sen ruskean päähän pitkän blondikauden jälkeen. Odotellessa sitä täydellistä hiusväriä..... nimimerkillä istuskellen tässä taas hiusväri päässä.

Ja eihän tietenkään sovi unohtaa säännöllistä koulujutuista sluibailua. Ihmettelen oikeasti, miten mä olen selvinnyt nää kuluneet melkein 4 kuukautta lukiossa näin vähällä työllä. Kai mä oon oikeasti vaan tosi taitava sluibailemaan - panostin vain ekan jakson äidinkielessä saaden siitä kympin, ja muuten mä oon vaan päässyt kaikesta läpi 6 - 8 numerohaitarilla.

Ainiin ja mä oon AINA yhtä pihalla kun mun pitäisi kirjoittaa tänne jotain. Tätä hetkeä tästä miinustamatta.

Eli mä siis huijasin, onhan mulla rutiineja. Ehkä ottaisin seuraavaks koittaa päivitellä tänne jotain pientä vähän useammin.













Ihan liikaa kuvia yhteen postaukseen....

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

missä koulussa oot ?

Heidi kirjoitti...

lukiossa helsingin uudessa yhteiskoulussa :-)