8/05/2010

Hius(k)riisi!

En tiedä pitäisikö mun olla iloinen vai huolestunut siitä, että olen joko niin a) laiska ja välinpitämätön tai b) turhamaisuudestani eroon pääsemäisilläni oleva, että pystyn nyt julkaisemaan kuvia itsestäni täysin ilman meikkiä.
Tai sitten mulla on vaan niin paha väsymys tai hiuskriisi etten jaksa välittää!

Mä en taas todellakaan tiedä mitä mä haluan hiuksiltani. Toisaalta mä RAKASTAN tätä mun siiliä, se on niin minä. Oon tän viimesen kahen vuoden aikana kun mulla on se ollut, yrittänyt kaksi kertaa kasvattaa sen pois, aina tuloksetta. Aina jossain vaiheessa tulee taas hirveä ikävä sitä.
Nyt oon taas siinä vaiheessa että oon valmis kasvattamaan sen pois.... en tiedä!

Siili :

 
 
Vai ei siiliä :

8 kommenttia:

Repsu kirjoitti...

SIILI SIILI SIILI ♥

Anonyymi kirjoitti...

siili ehottomasti!

kristi kirjoitti...

SIILI! ja voithan sä aina just tollee laittaa sen piiloo tai vaihtaa vaa jakauksen puolta!:D

Anonyymi kirjoitti...

pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jos haluat näyttää vähän tyylikkäämmältä ja aikuiselta :-) (siis tää ei ollu mitenkää pahalla!!)

Anonyymi kirjoitti...

Siili pois... Toi on aika mauton imo.

Heidi kirjoitti...

jeii kiitos kaikille mielipiteistä! :) 3 vs 2, ja mä vieläkin yhtä tietämätön mitä näille aion tehä :D kristin ehdotus oli aika hyvä =)

kätsyy kirjoitti...

oon kristin kannalla !:--) se ois ehkä järkevintä tos vaiheessa jos sulla kokoajan vaihtuu mieli ;)

Anonyymi kirjoitti...

SIILI POIS :)
SE ei oo hirvee mut nyt alkaa uusi kausi sun elämäs LUKIOOO ;D ni sun pitää tehä joku uus juttu joku mitä sul ei oo ennen ollu :) ja näytit ilman siili tosi kauniilta :)) no mut tiiän et mihin päädytki oot nättiii ! <3t.jasssuu