5/12/2010

You understand, that it's not really you


Tykkään jostainsyystä ylläolevista kuvista tosi paljon! En tiedä johtuuko se siitä, että mulla oli tänään tosi hyvä fiilis, siitä että mulla oli kiva päivä, siitä että ne on kivoissa paikassa kuvattuja, siitä että mulla on kuvissa päässä mun vanha rakkaushattu, jonka juuri kaivoin kaapin pohjalta, vai siitä että kameran takana joku vaan osasi asiansa. :=)

Olin tänään yksin leffassa. Ekaa kertaa. Parvekkeella. Sielläkin ekaa kertaa. Kattomassa Aavikon kukka. Ja arvatkaa mitä? Ekaa kertaa! Suosittelen ensimmäistä ja viimeistä jokaiselle, parveke ei ollut ihan mun suosikki. Mutta leffaan mä rakastuin. Ja siihen että kun olin yksin, mun ei tarvinnut nieleskellä yhtäkään kyyneltä. Eikä tarvinnut pälättää yhdenkään ihmisen kanssa paluumatkalla, sai yksin käydä juuri näkemäänsä läpi päässään. Sain ihan tajuttomat inspikset kun kävelin yksin kotiin. Ne tais kuitenkin kadota heti kun pääsin ovesta sisään. Ei se mitään. Inspikset on kivoja vaikkei ne kestäiskään :-)

Oon nyt niin väsynyt että alan olla yliväsynyt. Vaikka tiedän, että nukkumatin unihiekat vaikuttavat muhun heti samalla sekunnilla kun suljen silmäni, ei toi sänky houkuttele tällä hetkellä ollenkaan. Kai se on pakko laittaa houkuttelemaan, muuten koulussa on taas yksi tyhjä pulpetti mun kohdalta aamutunnin aikana.

2 kommenttia:

tittttts kirjoitti...

en yleensä kommentoi blogeihin mut ää nää on ihania !

Heidi kirjoitti...

tittttts(en jaksa laskee monta ässää tossa oli) : oiiiii kiitoiksia <3