5/09/2010

12 more things about me

23 ♥ Oon varmaan maailman kärsimättömin ihminen. Jos saan jonkun idean että mun pitää tehdä tai saada jotain, se pitää toteuttaa tai saada heti välittömästi.

24 ♥ Mä tykkään välillä siitä kun voi vaan olla tosi tyhmä. Röyhtäillä, nauraa räkänaurua ja olla ällö.


25 ♥ Oon myös niiiiiiiin lusmu kun voi ihminen olla. Mä en ikinä tekis mitään jos ei olis pakko. Ja vaikka on pakko, en tee siltikään. Tai ainakin jätän kaiken aina tosi viime tinkaan.

26 ♥ Inhoon liian itserakkaita ihmisiä. Tottakai se on tosi hienoa että jollain on itsetunto kohallaan, mutta se raja kun se menee yli, on hiuksenhieno. 


27 ♥ Mä haluaisin vieläkin olla 5-vuotias. 5-vuotias, jolla ei oo mitään huolia. Ja toivon että pystyn vielä saavuttamaan sen lapsenomaisen, ihanan ajattelutavan.

28 ♥ Mun unelma ois asua yksin keskustan lähellä ullakkohuoneistossa. Ullakkohuoneistossa vanhoine lautalattioineen ja ruutuikkunoineen :)


29 ♥ Mulla on nalle puh - lakanat just sängyssä ja mä rakastan niitä yli kaiken!!

30 ♥ Mä syön oikeesti melkein MITÄ VAAN. Mitä vaan, mitä voi laittaa suuhun, mä syön :)


31 ♥ Kuuntelen oikeesti melkein kokoajan ns. "noloa teinimusaa" radiosta. Ihanpa sama.

32 ♥ Vihaan myös ihmisiä jolla ei oo mielipiteitä asioihin. Tottakai mua ärsyttää ihmiset, joilla on ihan eri mielipiteet joihinkin asioihin kun mulla ja siitä tulee riitaa, mutta mieluummin niin, kuin niin että sanoo joka asiaan että "no en mä oikeen tiedä".


33 ♥ Oon menossa lukioon yläasteen jälkeen mutta tiedän nyt etten halua sinne eikä mulla oo minkäänlaista mielenkiintoa siihen.

34 ♥ En ikinä oo ollu leffassa yksin. Mutta aion ihan oikeesti tehä tähän muutoksen nyt lähiaikoina.

Ehkä mä jatkan nää asiat vielä siihen sataan.... jonakin päivänä.

Tohon väliin heittelin kuvia tältä viikolta ja viikonlopulta. Ravintola, limusiini, koulu ja keskusta. Jee.

2 kommenttia:

tuesday kirjoitti...

25 sama täällä!

Heidi kirjoitti...

tuesday : jei samiksia! mutta toi on kyllä tosi ärsyttävä piirre :-(