5/02/2010

Minä ja mun 50000 suomi-paitaa

Tänään oli jännä ilma. Varmaan yhtä jännä ku mun ajatuksenkulku nyt. Muttei kuitenkaan läheskään yhtä jännä verrattuna mun viikonloppuun.

Rakastan sitä kun tulee välillä olo et rakastaa omaa elämäänsä. Et on kiinni hetkessä ja nauttii.
Ja sitä ku tajuu et miten onnekas on ku on saanu elämäänsä tiettyjä ihmisiä. Miten onnekas on ku saa tutustua uusiin, ihaniin ihmisiin. Jokanen joka vietti mun kanssa tätä viikonloppua, tietää kenestä mä puhun.

PS. vähänkö nauran näille ku kattoo miten "erilaisia" kuvia otan aina itestäni


PPS. Löysin eilen mielenkiintosia juttuja ku siivottiin sannan kanssa mun vaatekaappi!

nää iiiihanat (no okei ei ne oo ihanat, ne ei istu tosta ylhäältä. mut silti) farkut, en ees tienny et mulla on tälläset!

 
Näiden lisäks mun vaatekaapista löyty todella paljon kaikkea muutakin mielenkiintosta. Mm. hammasharja ja sannan sanojen mukaan 5000 suomipaitaa :)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ota lävistys pois naamasta nii oot nätimpi =)

jereoliver kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
jereoliver kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Heidi kirjoitti...

ano : en mää taida =)

jereoliver : niiiiiii <3 ja kyl sä tiiät kenestä mä puhun hölömö!

ja joo mäki tykkään tosta kuvasta. nauran aina sun ilmeelle ku oot niin söpis toss<3