5/04/2010

100 ... 22 things about me



1 ♥ Mä pelkään luonnonvesiä ihan kauheesti. Ei koskaan tiiä mitä öllimölliäisiä siellä pohjassa piileskelee ja vaanii. Tästä (ja myös siksi, etten osaa uida hyvin) syystä uin hirveän vähän.

2 ♥ Oon aina halunnu pitkät, paksut ja punaset hiukset. Mutta en hanki, koska mulle ei sovi punanen. Tyydyn vaan kasvattamaan tätä vaaleeta reuhkaa.


3 ♥ Mulla on ah - niin ihana sitoutumiskammo ja se pilaa usein monia mun suhteita. Tai no okei jos miettii, ei se oo hirveän monia pilannu. Ehkä yhen. Mutta sitoutumiskammo ei silti oo kiva.

4 ♥ Syön aina omenan niin että "kuorin" siitä ensin sen pääliosan hampaillani. Ja sit vasta syön sen vaalean osan.

5 ♥ Opin vasta ehkä pari kuukautta sit juomaan kahvia. Nyt en varmaan vois elää ilman kahvia.

6 ♥ Mulla ei varmaan ikinä sitten tarha-aikojen oo ollu parasta ystävää. Mut nykyään se ei edes haittaa. Vietän vaan aikaa kivojen ihmisten kanssa


7 ♥ Musta tuntuu että mä oon viimeaikoina muuttunu ihan kauheesti, sisältä. Tai no tottakai, ihmisethän muuttuu kokoajan. Ei kukaan voi olla samanlainen 16-vuotiaana ku 6-vuotiaana. Mutta mä oon tosi ilonen tästä muutoksesta, koska oon viimeaikoina muutenkin tajunnu ihan hirveesti asioita.

8  ♥ Aina jos mä löydän hyvää musaa mä luukutan sitä kokoajan, taukoomatta ehkä kaks viikkoa. Sit kyllästyn siihen.


9 ♥ Kyllästyn muutenkin asioihin tosi nopeesti, melkein kaikessa. Siitä voikin kertoa jotain mun hiusteni alituinen sävynvaihdos.

10 ♥ Oon ihan totaallisesti ilta-ihminen. Kaikki parhaimmat ideat ja fiilikset tulee aina iltasin.


11 ♥ Mä oon tappanu oravan. Oikeesti. Se oli tosin vahinko. Mutta silti.

12 ♥ Sellasia ihmisiä, jotka kattoo muita "nenänvarttaan pitkin", inhoan enemmän kun mitään muuta.

13 ♥ Saatan ehkä itekin vaikuttaa sellaselta jos mua ei tunne. Oikeesti mä en ikinä haluais olla ilkeä kenellekkään muulle.

14 ♥ Okei, no valehtelin ehkä vähän edellisessä. Kerran suunnittelin oikeesti puhkasevani yhen tyypin pyörästä kumit. Mutta vaan siksi että se tyyppi on oikeasti ollut ihanihan kamala. Muuten mä en haluis olla ilkeä kenellekkään.


15 ♥ Kun saan sellasen kunnon naurukohtauksen, kuullostan siltä että tukehtuisin.

16 ♥ Vihasin ennen puhelimessa puhumista, joten en ikinä vastannu kenellekkään. Nykyään musta on kiva pölistä pitkään puhelimessa

17 ♥ En kerran menny kouluun koska löin pääni jääkaappiin. Lintsasin ennen tosi usein

18 ♥ Usein kun oon yksin kotona, kaivan kaapista meiän hienot lasit, kaadan niihin mehua ja leikin hienostorouvaa juodessani viinilasista.

19 ♥ Mä laulan kanssa tosi paljon ollessani yksin. Usein joku esine kädessä esittämässä mikrofonia.

20 ♥ Musta tuntuu pelottavan usein että mulla on kaks persoonaa. Tai jopa useampia. Enkä oikeen tunne yhtäkään niistä. Oikeesti oon ite jotain ihan niiden väliltä. Mutta sitten vois taas alkaa miettiä, että kuka mä oikeesti oon. Eikä siihen kysymykseen saa ikinä vastausta.

21 ♥ Mietin asioita usein ihan liikaa ja sitten oon ihan sekasin kaikista kysymyksistä ja tunteista mun päässä.

22 ♥ Mua ei oo ikinä pistäny ampiainen tai mehiläinen ja oon ilonen siitä.


Kuvat on täältä, täältä ja täältä. Ja sit tietty Sannan ottamia.

4 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

:------------D Okei siis ekana, toi otsikko on ihan paras:D
ja sit toi oravajuttu, KUOLEN XD
ja toi pyöränkumijuttu:DDD hahaha

Heidi kirjoitti...

sanna - :---D hahahaha

kristi kirjoitti...

toi nelonen<3 tartutit sen mulle joskus ja nyt en ees osaa syödä heti kuorten kans ::DD

Heidi kirjoitti...

kristi : eikäää oikeesti :---D-D.D--- voi ei