4/21/2010

You mean so much to me

Mulla on tänään ehkä maailman hirvein 
1. hiuskriisi
2. vaatekriisi
3. kroppakriisi
4. kulmakarvakriisi (mikä voi juontaa juurensa siihen että tuhosin nää taas aamulla... no, ne kasvaa :-D)
5. ... jotka voin siis kaikki tiivistää ulkonäkökriisiksi.

Muutenki menny ihan perseelleen koko päivä. Voisin koittaa lähtee joko salille tai lenkille (josta kumpaakaan tuskin saan kuitenkaan aikaseks vaikka kuinka levailen)

Eilen ei ollu ollenkaan kriisejä ja se oli muksaa!

voisko joku näyttää yhtään enempää leijonalta ku mä tässä kuvassa?
Tähän kuvaan on selkeesti tosi hyvä lopettaa.

Huomasin muuten et valitan nykyään täällä tositosi paljon enemmän ku ennen. Ja tuntuu etten muutenkaan osaa kirjottaa tänne mitään järkevää. Oisko se syy miks kukaan ei enää kommentoi mihinkään?

6 kommenttia:

Sanna kirjoitti...

Söpö toi vika kuva<333 :-D

Anonyymi kirjoitti...

no mä en kommentoi melkeen ikinä kellekkään kun en jaksa :-D mutta oon aina että jesjes ku nään tuol listas et sult o tullu postingi =D

Anonyymi kirjoitti...

sä oot ihan älyttömän nätti, sulla on ihanat hiukset, oot tommoi laiheliini ja sun juttuja on kiva lukee! :) ois kiva jos jaksaisit postailla vähän useemmin :) tsemppii

Karo kirjoitti...

kyllä me kaikki luetaan tätä, paha tapa vaa unohtaa kommentoida<3<3<33

Heidi kirjoitti...

ohoiii ootte ihania kommentteja <3

sanna : joo oon kauneimmillani siinä!!!! <3

ano : haha ihana kuulla! :-D ja ei se mitään, ihan jees vaan kuulla et näitä lukijoita silti viel on jäljellä :=)

ano : wäääääapua kiitos <3 ja joo mua itteäki harmittaa tää postaustaukoisuus mut se on nyt lähinnä näiden tänhetkisten asumisjärjestelyjen syytä :)

karo : ei se mitää pupsi <3

annina kirjoitti...

niiku toi ykski anonyymi sano, nii mustki on iha sika ihanaa et ku tulee tsekkaa sun blogin nii on uus postaus :-)