4/10/2010

It all seem perfect

Onks tähän bloggerin tekstilootaan tekstin keksiminen aina ollu näin vaikeeta? Vai johtuneekohan tän tilan ammottava tyhjyys mun bloggaustauosta? Vai tästä ihme fiiliksestä, joka ehkä ekaa kertaa moneen viikkoon on tosi hyvä riippumatta kaikesta tästä ihme soopasta joka mun ympärillä nyt pyörii.


Onks tää hyvä fiilis pysyvää? Johtuuko tää vaan tosta ihanasta kesäsestä ilmasta joka sai mut hymyilemään tänään sillonkin kun treenikentällä mun päälle hyppäsi mutalammikossa uiskennellut pieni koirankakara, sillonkin kun havahduin iltapäivällä ihan kamalaan nälkään kun en ollut syönyt koko päivänä mitään. Tän syömisen otin esille vaan sen takia, että kaikki varmasti tietää miten traagista se mulle on, jos joutuu olemaan pitkään syömättä :)


Laitoin eilen ekaa kertaa hopeeshampoota. Pidin sitä päässä 20 minuuttia. Ensin meinasin kirota sen pullon alimpaan helvettiin, mutta tänään huomasin, että onhan nää vähän vaalentunu. Sit viel huomenna ostamaan yks vaalea väri päähän niin saadaan heivattua tää paksu tummanoranssi raita tästä pois ja sen jälkeen lisää hopeeshampoota päähän nii hyvä tulee :)

Loppukevennykseksi koirani mielenkiintoiset agilityasennot....

Vol 1 :


Ja vol 2 :

Ps. On mun elämään kuulunu paljon muutaki ku koirailua, mikä ei varmaan välity tästä postauksesta. Mut ei se mitään vaikkei välitykkään, tää pikkupossu tekee mut niin iloseks ja oon nyt taas pitkästä aikaa alkanu tehä koirien kanssa juttuja. :)

Ei kommentteja: